6 kronor och 60 minuter

Julkalendern blev mitt fall.

Idag gick jag lite tidigare från jobbet för att hinna till banken innan de stängde. Tror ni jag gjorde det då? Jajemen.
Så nu har jag en sprillans ny bankdosa, toppen!

Passade på att göra lite andra ärenden på stan också som att strosa lite snabbt i några affärer, köpa present till mamma som fyller imorgon och så lite saker till mig själv. När jag gick till bilen och satte mig i sätet för att åka hem så kom jag på att jag glömt apoteket. Jag hade 11 min kvar på parkeringen så jag hoppade ut igen och gick iväg till apoteket. Kom sedan tillbaka till bilen igen och satte mig i sätet. Då kom jag på att jag var "tvungen" att ha med en baguette till lunchen på jobbet imorgon. Med 3 minuter kvar stack jag iväg till Östen. Det var inte bara en baguette som fick följa med hem utan även en paradis ask. Mums. Kom lite sent till parkeringen men inga böter väntade där som tur var.

För några dagar sedan lånade jag en bok på biblioteket i stan. Natacha Kampush. Idag lämnade jag tillbaka den och jag kom hem med 3 stycken andra böcker. Jag gillar att jag känner för att läsa böcker igen, det var ett tag sedan sist. Boktips tar jag tacksamt emot.

Och för att knyta ihop säcken så kan jag berätta att efter ha sett julkalendern så lade jag mig i soffan och somnade. Trots att smörpaketet stod på bordet och blev lite... mjukt. Så nu ska jag borsta tänderna och krypa till kojs (vilket fult uttryck egentligen) och sova. Imorgon väntar jobb, födelsedagsfirande och Step Intervall. Yay.

Dagens fail: att inte kunna stava till baguett (förutom att somna när jag bestämt mig för att inte sova efter jobbet denna vecka innan det är läggdags).

Kommentarer
essay corrector har skrivit följande:

All people make mistakes. But they should avoid them in the future.

2012-01-10 @ 12:47:02
URL: http://24houressays.com/essay-corrector.php


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]