Lite av idag

Idag tänkte jag att jag för första gången den här veckan efter jobbet inte skulle sova fören det är dags att gå och lägga sig. Och jag har lyckats hålla mig vaken (hittills iaf), hurra!

Jag tänkte fortsätta med att vara vaken genom att kanske tvätta och gå en promenad på Råssnäs. Solen skiner nämligen och det är nog bäst att ta till vara på den!

Innan promenaden ska jag försöka ta några fräna bilder på min bil. Varför vet jag inte men kul att fota sånt som jag inte brukar fota.

Annars ser jag fram emot den här helgen då det är min första hela lediga helg på 5 veckor (har jobbat de senaste 4 helgerna). Hela min kropp och själ är helt slut så det är på tiden att jag får vila upp mig ordentligt!

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]