Jag gillar lukten av skog

Jäkla klantarsel! Jag körde på mig själv bakifrån med en truck på jobbet idag. Hela foten "rullades" in under trucken på sätt och vis och aj(!) säger jag bara.
Har haltat i princip hela dagen och jag som hade världens träningssug och hade träningsväskan till jobbet idag.

Men jag gav inte upp utan gick en haltande promenad istället. Vilken är osmart då det gör lite mer ont nu än tidigare idag. Bara hoppas att jag vaknar upp med en normal fot imorgon så att jag kan åka och träna!

Annars önskar jag att jag hade mer tid till bloggen, bilder och kommentarer + massa tv och film tittande. Jag hade sett fram emot en härlig helg utan jobb men fick precis ett telefonsamtal. Det ser dystert ut på den fronten... usch, livet leker inte just nu.


Kommentarer
Linnéa har skrivit följande:

Hur kör man på sig själv? Satt du i trucken samtidigt som du körde på dig?

2011-09-19 @ 19:57:54
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]