Impulsivt...

...och lite dumt kanske.

Ett tag nu har jag fått för mig att jag ska klippa håret till någon kort [men inte för kort] frisyr, en riktig frisyr alltså inte sådär så att det bara hänger där om ni förstår vad jag menar. Iaf, jag har inte tagit tag i det där och bokat en klipptid för jag vet att jag kommer att sakna mitt långa hår och om det är kort och i en frisyr så lär det inte vara så länge då mitt hår i princip gör vad det själv vill.

Men imorse hände något. Jag gick förbi spegeln och såg att håret var alldeles för långt och topparna var lite sådär småskabbiga. Så jag tog saxen och klippte, bara sådär. Har gjort det förut för att bli av med topparna men den här gången råkade det bli typ 20 cm. Oups liksom.

Så nu är det kort. Får nog be mamma försöka klippa till det lite innan jobbet så att det blir någorlunda jämnt.

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]