Husbyfjöl marknad

Även kallad Borensbergs marken. Här spenderade jag min förmiddag/lunch/lite av eftermiddagen med mina kära mamma och mormor. Mormor som jag inte träffat på en evighet känns det som eftersom hon och morfar har varit utomlands i två veckor. Det är lite lustigt för jag brukar aldrig sakna dom för jag vet ju att de snart är här igen.

Men de kanske får för sig att resa bort igen och stanna mycket längre än 2 veckor. Kul för dom men träligt att de kommer att vara så långt bort.

Nu kom jag bort lite från ämnet här tror jag minsann. På marken köpte jag varken blommor eller lingon [som kan skådas på bilder här nedan] men däremot köpte jag en fyrstav som jag suktat efter i ett år eller två. Nu har jag alltså ett! Det står Johanna, Bubba, London och Mamma på sidorna.




Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]