Hoho?

Visserligen har bloggen bara ekat tom i några dagar men jag vill liksom blogga hela tiden. Men det går inte så bra när man kanske egentligen inte har något att blogga om.
En positiv grej är dock att jag inte känner att jag måste ha med en bild i varje inlägg. Även fast det är lite tråkigt utan en bild så är det liksom okej.

Jag har förflyttat datorn ut i hallen och här är det lite kallt så mina händer och fingrar är lite stela just nu. Men det ska jag snart råda bot på då de ska få arbeta lite, nämligen med matlagning.

Annars har jag idag lyckats med bedriften att dregla när jag åt ett väldigt gott äpple. Och att sitta vid datorn hela dagen något jag längtat efter i flera dagar nu!

Nu blir det alltså lite mat innan det är dags för mig att bege mig till jobbet för veckans sista kvällspass (ska jobba över på lördag också men det är då) vilket ska bli grymt skönt! Längtar till helgen nämligen.

Då ska jag baka grymt mycket med Sabina, gå på bio, jobba och ha en skön slappesöndag. Åh jag längtar!

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]