Ett Äpple

Idag har jag varit ute på äventyr med Carro. Första stopp blev Cloetta och sedan vidare till Ikano för lunch och Linköping centrum för lite shopping. Jag skulle ha köpt skor, parfym och mascara men istället köpte jag en tröja. En grå. Den verkade nämligen mysig, så självklart skulle jag köpa den. 30% på köpet fick jag också.

Och vi gick givetvis in i en Applestore och jag suktade efter en MacBook Pro eller en MacBook Air. Det var jättenära att jag köpte en för jag hade tillräckligt (och lite mycket till) pengar på bankkortet.

Men så är det ju det där med att prioritera. Lägga lite mer pengar på billånet eller ha lite mer pengar på sparkontot. Och jag behöver ju ingen laptop egentligen. Men jag vill ha en. Fast ja, det blev ingen. Tyvärr. Kanske i vår. Att ge sig själv en födelsedagspresent vore inte så tråkigt!


Källa: Apple.se

Kommentarer
Linnéa har skrivit följande:

25 fyller man ju dessutom bara en gång så då kan man absolut ge sig en present :)

2011-09-25 @ 10:05:48
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]