Badkar

Det är såna här dag jag önskar att jag hade badkar.
Något jag saknat sedan jag flyttade hemifrån är ett badkar. Tänk att få krypa ner i varmt vatten och bara relaxa, fy så härligt! Det är nämligen så att jag jobbade mellan 06:00-14:00 idag. Åkte hem och lade i tvätt i tvättmaskinen och cyklade sedan till Råssnäs där Sabina och jag gick tipsrundan och bingon (Sabina vann på bingon (och en chokladbit på lotterna) och jag vann 3 chokladbitar på chokladlotterna. Tur det för jag blev lite sur när jag inte vann på bingon).

Sedan cyklade jag till affären och sedan hem igen. Bytte tvätt i maskinerna och gick upp och sov i en timma. Och nu sitter jag här och fryser. Därför skulle jag alltså velat ha ett badkar just precis nu. För jag fryser. Men fint väder har det varit idag iallafall. Det värmde mig lite innan jag sov och började frysa när jag vaknade.

Nu har jag lite att stå i. Ner till tvättstugan igen, laga och äta mat (har tryckt i mig godis nu), göra en kladdkaka + grädde till jobbet imorgon (kom på att jag typ lovat en arbetskamrat det), förbereda för jobbet, packa träningsväskan, diska och städa innan klockan 20:00 då Idol tydligen börjar idag. Undra om jag glömt något...

Senare (18:43): Attans då! Jag sitter kvar här. Skynda skynda!

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]