Träning vecka 43

Tisdag: Box ca 45 min
Söndag: Promenad 69 min, 4861 steg (4,18km)

Veckans träning. Inte så imponerande kanske.
Jag kom iallafall iväg till gymmet en gång den här veckan (gruppträning - box).
Jag ger det året ut så har jag inte varit på gymmet minst 10-12 ggr till sista december så säger jag upp medlemskapet. Det är nu eller aldrig med andra ord!

För att återgå till gruppträningen. Äntligen har Actic (som jag har träningskort hos) börjat med gruppträning förutom spinning. Jag och en kompis var på det i tisdags och fy sjutton vad kul det var! Och jobbigt! Har fortfarande träningsvärk i magmusklerna. Box är verkligen en träning för mig!
Dessvärre så går min kompis tränarkort ut snart och hon ska inte förnya och eftersom jag är för feg att gå på gruppträning (där man behöver vara två och två) själv så blir det nog ingen mer Box för mig. Men jag har ju bara mig själv att skylla...

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]