Träning vecka 42

I måndags var jag duktig för då tränade jag följande:

Måndag: Gym 60 min och zumba ca 40 min.
Resten av veckan: Ingenting om inte tvätta och vaxa bilen gills?

Det var det och det var inte bra. Men jag kom iväg till gymmet iallafall så det är ett stort plus.

Jag tänkte gå en promenad i det fina höstvädret idag efter att jag tog en liten eftermiddagslur. Men jag frös så pass när jag vaknade att jag tog en varm dusch istället. Kanske att jag tar en kvällspromenad innan jag går och lägger mig. Men troligtvis inte, det är ju svårt att ta på sig skor och jacka och öppna ytterdörren liksom...

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]