Sov ända tills jag vaknade

Idag sov jag tills jag vaknade. Inget alarm var ställt och det har varit det bästa på hela dagen, vilken inte blev så lång då jag vaknade när det nästan var kväll. Var längesen som jag sov så länge och det var hur skönt som helst!

Hela lördagen idag blir alltså en slappardag. Sova länge, en lång varm dusch och resten av tiden har jag spenderat framför datorn och tv-serier. Ligger efter med det så tyckte att det var dags att hinna se ifatt.

Jag har varvat serier med "fotojobb" också vilket jag kommer att fortsätta med.
Hur har din lördag sett ut?

Kommentarer
Jessica har skrivit följande:

Usch, ligger också efter med TV-serier men orkar liksom inte riktigt...



Roligt med fotojobb! Jobbar du som fotograf eller är det egna foton du menar?

2011-10-11 @ 08:33:00
URL: http://subliminal.se
Jessica har skrivit följande:

Never mind, spanade in din hemsida nu och fick svaret där ;) Kul!

Har tänkt börja fota lite mer "på riktigt" själv så fort jag fått igång företag och fixat lite bättre portfolio faktiskt :)

2011-10-11 @ 08:34:43
URL: http://subliminal.se


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]