En pärla

Flugan rör sig över väggen och jag sitter mest och fryser. Kallt är det.

Jisses vad jag är trött. Jag sover lite för lite så jag är trött, jämnt. Hittar liksom ingen balans mellan att vara vaken och att sova. Men det kanske löser sig i helgen. Jag hoppas det för då får jag äntligen sova ut.

Idag har det varit min lilla pärlas dag. Efter jobbet for jag nämligen och tvättade den och sedan hjälpte morfar mig med att vaxa den fina gröna lacken. Så nu lyser den fin fint.

Jag försökte att göra som morfar sa och parkera bilen långt från gatulyset så att ingen blir bländad liksom. Men det gick inte så folk får helt enkelt använda solglasögon när de går förbi bilen. Eller kanske blunda istället, hehe.

Nu ska jag kolla upp lite bilförsäkringar och vinterdäck till bilen också tänkte jag. Det kommer att eka tomt i plånboken när jag bestämt mig för vilka jag vill ha...


Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]