Början på söndagen

Imorse så skulle jag ha börjat jobba klockan 08:00. 09:30 ringde min mamma och väckte mig och undrade om inte jag skulle jobba idag. Härligt tänkte jag och sms:ade Sabina (inte om jobbet utan om en annan sak).

Jag skrev också att jag skulle iväg till jobbet och att jag var en smula sen. Då fick jag till svar: "Snarare en kaka försenad än en smula". Och det stämde ju faktiskt, haha :-]

Jag stod här den mesta av tiden på jobbet

Iphonebild tagen med Instagram och lite pillad med i Photoshop.

Kommentarer
Minna har skrivit följande:

Vem vill inte sova en solig söndagsmorgon som denna?!

2011-10-23 @ 18:32:47
URL: http://mysopranolife.com
Jessica har skrivit följande:

Tur du blev väckt iaf!



Känner btw igen det där med att det av någon anledning krävs en enorm ansträngning för att komma iväg på promenad, iaf om man ska iväg själv ;)

2011-10-23 @ 22:19:52
URL: http://subliminal.se


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]