Appar (Iphone)

Nu tänkte jag ta och ge lite tips på några appar som jag gillar.

Viddy
En app där du kan spela in en video på högst 15 sekunder, redigera lite och sedan ladda upp. Det är lite som Instagram fast med video istället.
Jag heter iJojjo


Sudoku
Behövs ingen presentation antar jag...

Yatzy
Mitt nya beroende! Det som är lite synd är att man inte kan spela mot någon kompis, varken över telefon eller i samma telefon. Däremot så spelar man mot en "dator".

IMDB Trivia
Försök att svara rätt på frågor om filmer och skådespelare osv. och lär dig massa onödigt vetande.

Buffy Qoute Trivia
Världens bästa tv-serie där man får svara på vilket avsnitt ett samtal är ifrån eller vem det är som sagt en viss replik.




Har du några tips på roliga appar eller såna som kanske är bra att ha?

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]