Kola

Om igår var lite mer som choklad så har den här dagen varit som en seg kola som aldrig tar slut hur mycket man än tuggar. Käken blir tröttare och tröttare för varje tugga och till slut så sitter halva kolan fast i tänderna och man önskar att man aldrig stoppat kolan i munnen. Värre görs det då kolan inte ens var god. Förstår ni vad jag menar?

Så i mitt desperata försök att inte somna sittandes i datastolen (som jag suttit i ända sedan jag kom från jobbet) så skriver jag ett kanske inte så vettigt blogginlägg. Vilket är lite dåligt då jag behöver komma upp ur stolen och göra något produktivt. Såsom att diska, steka korvar eller vika den rena tvätten som jag tvättade i lördags. Men det får nog vänta ett litet tag till...

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]