3 saker

Igår hoppade jag på en buss och åkte till Ullared för här skulle det shoppas!

Efter 4 timmars sömn längtade jag efter att få sova på bussen men sörre'' det gick inte.

Ca 12,5 timmar senare (en halvtimme för sent pga moppar som inte passar busstidsavgången, inte bad de om ursäkt heller, idioter) satt vi ännu en gång på bussen för att åka hem. Och äntligen fick jag sova!

Men det var igår och idag är idag. Utöver att städa/tvätta och äta lunch hos bästa morfar så har jag 3 saker att göra idag.

Nr 1: sätta upp en grej på väggen.
Nr 2: gå på en promenad.
Nr 3: gå och lägga mig tidigt ikväll.

Så nu är det bäst att jag går upp och sätter fart med dagen!

Kommentarer
Minna har skrivit följande:

Ullared tycker jag bestämt betyder en bldakvalkad med shoppingfynd/tips?

2011-11-13 @ 20:22:49
URL: http://mysopranolife.com
Minna har skrivit följande:

Ullared tycker jag bestämt betyder en bldakvalkad med shoppingfynd/tips?

2011-11-13 @ 20:24:02
URL: http://mysopranolife.com


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]