Första inlägget

Jaha, så det blev en ny blogg till slut, trevlans värre.
Det känns bra det här. Har inte riktigt bestämt mig för kategorier och sånt där riktigt än så "allmänt" får agera ensam just nu. Får se hur kategorierna utvecklas över tiden.

Om ni vill så kan ni ju skicka en liten kommentar så att jag vet att ni har hittat hit. Men bara om du vill förstårs.

Förresten så ogillar jag att alla bra namn för en blogg är upptagna. Så den här fick heta Lathet i brist på annat. Men det passar ju in rätt bra för att vara mig. För jag är lat.

Eller som en vän skrev till mig en gång:
Enligt den vetenskapsteorikurs jag just läst skulle dina handlingar klassas som viljesvaga: du vet vad som är bäst men gör det ändå inte. Det begreppet används när man ska förklara handlingar som inte är riktigt rationella.

Kommentarer
Hannah har skrivit följande:

Jag är här i alla fall! :)

2011-09-03 @ 13:21:58
URL: http://www.eldawand.org/x
Linnéa har skrivit följande:

Jag hittade också hit :)

2011-09-03 @ 19:37:31
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Nicke har skrivit följande:

Ja hitta hit me

2011-09-04 @ 11:44:18
Jessica har skrivit följande:

Helt klart bättre lösning med ny blogg än ingen blogg alls ;)

2011-09-23 @ 21:47:07
URL: http://subliminal.se


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]