Don't play with flour

Försökte mig på med att ta självporträtt igårkväll utan lyckat resultat. Lite svårt utan självutlösare och ordentligt studio + studioljus. Det svarta duschdraperiet fungerade bra som bakgrund iaf.
Försökte mig på att "leka" lite med mjöl också som slutade i katastrof med mjöl i både ögon, näsa, hår och öron. Plus att det luktade mjöl i hela lägenheten efteråt och idag. Men jag överlever nog.

Idag har jag rensat i min garderob och gett bort 2 kassar med kläder till myrorna. Skönt att bli av med sånt man inte använder och samtidigt få lite ordning och reda i garderoberna. Nästa projekt blir nog köket. Här ska det göras av med saker (om det nu finns saker att göra sig av med förstårs).

Förresten, när jag skulle gå ut med kläderna och lite kartonger till bilen så lämnade jag nyckeln till hemmet hemma. Men när jag skulle in i porten igen så hade jag totalt glömt bort koden. Iphonen låg inne också och just när jag skulle knacka på ett fönster till en granne så kom jag på den rätta koden! Tänk att man blandar ihop siffror när man som mest behöver komma ihåg dom. Det som var lite extra roligt var att jag innan jag gick ut tänkte att jag inte behövde nycklarna då jag visste koden...


Kommentarer
Linnéa har skrivit följande:

Vad gjorde du med mjölet?

2011-12-12 @ 16:17:48
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
writing service har skrivit följande:

I know that it's very difficult to photograph yourself.

2012-01-10 @ 12:43:53
URL: http://essaywritingservices.org/service.php


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]