Såhär är det förstår du

Är sugen på att åka på en roadtrip!

Och givetvis att gå på bio. Mys!

Är irriterad på min datamus som är lite jobbigt.

Och på mina dom dära viljesvaga handlingarna.

Och faktum är att jag just nu tänkte skriva att
jag skulle byta ut dom till viljestarka men jag
ska nog först kika lite på Ikeas hemsida. Sen
ska viljan att diska, laga lunchlåda till imorgon
och plocka undan lite grejer här hemma bli stark!

Och jag gillar att jag vill blogga. Även fast
inläggen kanske blir lite sisådär. Jag gillart :)

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]