Owls are smart

Lite annorlunda jobbarvecka det här. Men det ska nog gå bra.
Lite "besviken" på min lön den här månaden. Känns som jag har jobbat massor men det visas inte på lönen.

Åt McDonalds idag, åkte hem till Sabina och åt och spelade lite tvspel. Helt plötsligt mådde jag jätteilla och det kändes som att jag skulle spy. Åkte hem och sov en stund och nu är det bättre. Känner mig lite illamående bara. Men det går nog över på fredag när jag får sova lite.
Men vilken tur att det (förhoppningsvis) visade sig att det inte var magsjuka!

Inatt blir det 12 timmar av jobb och på lördag blir det Linköping med Carro.

Det var det.

Kommentarer
Minna har skrivit följande:

Trist ju, kanske fel timmar bara - jobb är ju jobb! :-(

2011-09-23 @ 00:40:56
URL: http://mysopranolife.com
Jessica har skrivit följande:

Tre veckor utan internet och du har hunnit skaffa ny blogg och allt :P Har en del att läsa igen också ser jag.



Känns lite lustigt att svara på kommentarerna du skrivit såhär långt efteråt så jag tänkte bara säga tack: tack för både kommentarerna och omtanken :)



Angående det här inlägget;

Det kan inte ha blivit något fel på lönen för dig? Händer ju då och då och kanske kan va värt att kolla upp. Tråkigt att känna att man inte får motsvarande lön för arbetet man lägger ner :/



Hoppas du mår bättre och slapp magsjuka!

2011-09-23 @ 21:44:34
URL: http://subliminal.se


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]