Kalmar

Vi trotsade kylan igår och åkte ner till Kalmartravet där min bror skulle köra 3 lopp med egentränade hästar.
Det hände en olycka men som tur var så skadades ingen rejält (trots sjukhusbesök) och min bror och Bolets Plenus vann loppet till slut olyckan till trots. Mycket starkt jobbat av både häst och kusk/tränare!

Det blev prispengar i alla lopp (4:a, 1:a och 3:a kom han) så det var en lyckans dag.

Min bror är kusken i mitten.
www.tommykarlstedt.se

Dessutom är min kamera och jag (mest jag faktiskt, kan inte skylla på kameran) inte så pass bra kompisar att det blir bra kort i mörker. Släng på en blixt som inte vill samarbeta på det och alla bilder blir toppen...

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]