Träning vecka 46

Måndag: Zumba
Onsdag: Gym 50 min
Söndag: Kort promenad med mamma

Jag var väldigt besviken på mig själv då jag trodde att jag bara hade varit på gymmet 1 gång den här veckan.
Men så såg jag i kalendern när jag skulle skriva det här att jag var på Zumba i måndags, något jag helt glömt bort. Så då blev jag inte lika besviken på mig själv längre.

Däremot så avbokade jag Step up Intervall passet i lördags och bytte ut gymmet idag mot en kort, mysig promenad i "skogen" med mamma istället. Men att bara ha utnyttjat mitt träningskort en gång den här veckan är verkligen inte godkänt! Skärpning den här veckan!

Kommentarer


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]