Blä

Huvudvärk som alltid kommer tillbaka efter ipren (kan det vara för att jag "slutat" äta choklad?), jag är trött, det är kallt och massa saker som ska göras. Men jag hinner inte (mest pga lathet egentligen men jag ooorkar inte) för jag ska jobba med start kl 14:50 den här veckan = lite fritid. Träningen får ligga på is den här veckan, förutom på lördag. Jag längtar till helgen! Jag ska bara ligga i soffan och titta på film. Och kanske göra lite av det som borde göras men inte görs. Men bara kanske...

Kommentarer
Jessica har skrivit följande:

1) Ja, faktiskt! I like. Hörde att det hade snöat lite i Linköping, får hoppas den kommer till Motala med snart.

2) Ja :)

3) Verkar inte som det blir idag men att det åtminstone är på gång. Väääldigt jobbig väntan ;)



Tråkigt med huvudvärk (och allt det andra med för den delen). Kan säkert vara pga uppehållet med choklad. Försöker sluta äta socker (igen) och kände abstinenshuvudvärk igår.. Läskigt hur mycket socker påverkar.

2011-12-06 @ 15:47:24
URL: http://subliminal.se


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback
Till bloggens startsida

             --> Allt Annat
--> Filmrullen
--> Fotografier
--> Hjärtat
--> Träning
--> Världen
--> Äventyr

       --> September


            
Twitter
Instagram



[Klicka för min hemsida]